news
Бізнес після карантину, або як швидко відновити канали продажів та актуалізувати перелік партнерів?!
Бізнес після карантину, або як швидко відновити канали продажів та актуалізувати перелік партнерів?!
В результаті кожної із світових криз, професійні B2B (Business to business) виставки стають ключовим барометром та показником індустрії. В цей час виставка як ніколи потрібна дистрибутору. Саме виставка є для нього незалежним майданчиком для вибору товарів, які далі він покладе на свою полицю. Виробнику, або імпортеру, як ніколи важливо в цей час бути на виставці, щоб потрапити в поле зору та бути включеним у МЕНЮ магазину, дистрибутора в умовах нових реалій.
Для нас головний пріоритет - це успіх відвідувачів та учасників виставок Premier Expo. Тому саме зараз ми починаємо публікувати короткі відео інструкції, які допоможуть вам ефективно брати участь у виставках. Наразі, це вкрай важливо! Окрему подяку за відео висловлюємо Миколі Карасьову, нашому колезі та партнеру, експерта з виставкової діяльності, якого ми неодноразово запрошували в Україну. Тренінги пана Карасьова користуються шаленим попитом серед наших учасників.
Отже, почнемо з початку. Перше наше відео про ключові причини "неефективної участі у виставках" та як їх подолати.
- несистемний підхід до виставкової діяльності;
- нечітко сформульовані завдання участі у виставці;
- відсутність передвиставкової рекламної кампанії;
- неефективний виставковий стенд;
- непідготовлений персонал;
- поствиставкового супроводу отриманих контактів;
- поверхнева оцінка ефективності участі в виставках;
- переоцінка ролі організатора виставки, і як наслідок – недостатня підготовка специфічних для компанії моментів
Ловіть посилання на відео майстер-класу https://youtu.be/-ZLXCO5y15A